Bestellen 2017-09-20T10:32:26+00:00

Bestellen

1. Ik krijg een foutmelding, wat nu?

Verwijder de cookies en tijdelijke internetbestanden en probeer het nogmaals.

2. Hoe plaats ik een bestelling?

Voor het plaatsen van een bestelling, is het belangrijk dat u een account aanmaakt. Heeft u al eerder een account aangemaakt? Dan kunt u gemakkelijk inloggen. (Bent u verhuisd? Controleer dan uw adres) Bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u uw wachtwoord opnieuw aanvragen. Zijn deze stappen voltooid, dan bent u klaar om te bestellen. Kies uw artikel(en) en plaats deze in de “winkelwagen” Klaar met shoppen? Volg dan alle stappen in de “winkelwagen” (rechtsboven in het scherm).

3. Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Hebt u uw bestelling geplaatst, maar hebt u een verkeerd adres opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Is de bestelling succesvol afgerond en/ of verstuurd, dan is het aanpassen niet meer mogelijk. Controleer daarom altijd goed je adres voor u bestelt.

4. Hoeveel betaal ik aan verzendkosten?

De vaste verzendkosten bedragen €10,00 in Nederland en € 15 euro in België. Het retourneren van een bestellingen is voor uw eigen rekening.

5. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Doorgaans hebt u de bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen in huis. Als de levertijd langer is wordt u hierover geïnformeerd.

6. Ik heb besteld, maar wil toch annuleren. Kan dat?

Retour sturen kan altijd, maar wilt u meteen nadat u op de knop bestellen hebt geklikt annuleren? Stuur dan zo spoedig mogelijk een e-mail naar: sales@adlogomat.nl met in de onderwerp regel: uw ordernummer + de melding annuleren. Of via ons telefoonnummer 088-8885050 (Houd alle gegevens bij de hand) We proberen dit zo spoedig mogelijk op te pakken.

Soms lukt het ons niet om de bestelling meteen te annuleren, door drukte of weekend/feestdagen of omdat wij de annulering te laat hebben ontvangen, de bestelling al verzonden is, dan kunt u natuurlijk gebruik maken van het retourneren.

7. Ontvang ik na het plaatsen van mijn bestelling nog een reactie?

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u ten alle tijden een bevestigingsmail. Het is daarom ook van belang dat u het juiste e-mailadres opgeeft. Mocht u toch geen e-mail ontvangen hebben, neem even contact op met de klantenservice. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 te bereiken via sales@adlogomat.nl of via het telefoonnummer 088-8885050