• Deskundig advies

  • Snelle communicatie

  • Breed assortiment
  • Hoge klanttevredenheid

Ik heb een klacht

We hebben ons productie- en distributiecentrum zodanig ingericht dat u de bestelde producten snel en zonder beschadiging ontvangt. Het kan echter voorkomen dat u niet het juiste product ontvangt, of dat het product toch onverhoopt beschadigd is. Deze zeer vervelende kwestie willen we graag zo snel mogelijkheid voor u oplossen.

Neem in dit geval zo snel mogelijk – binnen drie dagen – contact op met onze klantenservice. Maak foto’s van de beschadigingen of het verkeerd ontvangen product en stuur deze naar sales@adlogomat.nl. Onze klantenservice zal uw klacht beoordelen. Als uw klacht gegrond is, zorgen wij voor vervanging van het door u bestelde product.

Heeft u een deugdelijk product gekocht, maar wilt u afzien van uw bestelling? In dat geval kunt u binnen 14 dagen gebruikmaken van uw herroepingsrecht. Hiervoor kunt u het herroepingsformulier gebruiken. U kunt gebruikmaken van een transporteur naar keuze. Let op: de kosten komen voor uw rekening.

U kunt eventueel uw klacht ook indienen bij het Europees Online Platform voor geschilbeslechting.

Persoonlijk advies nodig? Bel onze klantenservice!
Persoonlijk contact
Onze medewerkers staan u graag te woord voor al uw vragen.
Of bel onze klantenservice
088 - 888 5050
ma t/m vr van 09.00 uur - 17.00 uur