Leveren en retourneren 2017-09-21T09:21:38+00:00

Leveren en retourneren

1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Doorgaans heeft u de bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen in huis. Als de levertijd langer is wordt u hierover geïnformeerd.

2. Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via mail sales@adlogomat.nl of telefonisch 088 – 888 5050

3. Ik was niet thuis toen mijn bestelling geleverd werd, wat nu?

Als u niet thuis bent wanneer de zending wordt aangeboden zal er een niet-thuis bericht achtergelaten worden door de bezorger. De zending wordt dan de volgende dag opnieuw aangeboden.

Hoe stuur ik een artikel retour?

Volg onderstaande stappen als u een artikel van A&D logomat terug wilt sturen.

1: Stuur ons het formulier herroepen terug zodat wij kennis hebben van uw intenties. U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van de producten de producten zonder reden van opgaaf terugsturen. U krijgt van ons een bevestiging op de email waarna u het product terug kunt sturen.

2. Voor het retourneren adviseren wij gebruik te maken van de originele doos. U kunt gebruik maken van een transporteur naar keuze. De kosten zijn voor uw eigen rekening.

4. Na ontvangst van de retourzending en controle van de producten door onze klantenservice ontvangt u een bevestiging per e-mail. Als u de overeenkomst herroept, betalen wij het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (naar u ) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de artikelen hebben teruggekregen, of u hebt aangetoond dat je de artikelen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.