Klantenservice
Deskundig advies
Snelle communicatie
- Breed assortiment
- Hoge klanttevredenheid
Leveren en retourneren
Als u niet thuis bent wanneer de zending wordt aangeboden, laat de bezorger een ānietĀ thuisā-bericht achter. Uw bestelling wordt de volgende dag dan opnieuw bij u aangeboden.
Volg onderstaande stappen als u een artikel van A&D Logomat terug wilt sturen.
Stuur ons het formulier āHerroepenā terug, zodat wij weten wat uw intentie is om uw bestelling terug te sturen. U kunt de producten binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden terugsturen. U krijgt van ons een bevestiging via de e-mail. Daarna kunt u het product terugsturen.
Voor het retourneren adviseren wij u om gebruik te maken van de originele doos. U kunt gebruik maken van een transporteur naar keuze. De kosten voor het retour sturen komen voor uw rekening.
Na ontvangst van de retourzending en controle van de producten door onze klantenservice ontvangt u een bevestiging per e-mail. Als u de overeenkomst herroept, betalen wij het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (naar u) zo snel mogelijk terug. Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. A&D Logomat mag wachten met de terugbetaling totdat de retour gezonden artikelen ontvangen zijn. Of wanneer u heeft aangetoond dat u de artikelen heeft teruggestuurd (al naar gelang welk tijdstip het eerste aan de orde was).
Navigeer snel tussen alle gerelateerde pagina's binnen onze klantenservice.
Onze medewerkers staan u graag te woord voor al uw vragen.
088 - 888 5050 ma t/m vr van 09.00 uur - 17.00 uur